Adviesgroep Mulderij biedt second opinion bij afgewezen schade

Voor de meeste soorten schade kun je je verzekeren. Heb je een dure fiets dan is het handig dat je hier iets voor regelt, mocht je een ongeluk krijgen of veroorzaken. Huis, auto, inboedel en verplichte verzekeringen. Je kunt het zo gek niet bedenken en je kunt het verzekeren. Er is zoveel over te vertellen, maar als puntje bij paaltje komt en je hebt schade dan wil je maar één ding weten: dekt mijn verzekering dit? En hoe weet je als verzekerde nou zeker of er bij een afwijzing echt geen mogelijkheden zijn voor een tegemoetkoming? Tijd om een expert in te schakelen.

Nieuws
Datum: 23-05-2022
Scha·de: nadeel dat je ondervindt door verlies, een ongeluk of een andere vervelende gebeurtenis.
“Bij schade speelt er meer dan de schade alleen. Het gaat om emoties, verwachtingen en de ervaringen die mensen hebben”

Schadeafdeling Adviesgroep Mulderij

Dagelijks handelt het schadeteam van Adviesgroep Mulderij veel schades af voor haar klanten. Als tussenpersoon kun je al jouw vragen kwijt aan onze schadebehandelaars Jeffrey, Jordy en Edward. Samen vormen zij het schadeteam van de Adviesgroep. Henny Mulderij: “Een team waar we trots op zijn. Door hun jarenlange ervaring en specialisaties in verkeer-, opstal- en aansprakelijkheidskwesties weten zij exact hoe zij de klant het beste van dienst kunnen zijn. Zij zijn de spil én vertaler tussen verzekeraar en de klant.” Het voordeel voor de klant is een kort lijntje en altijd iemand die jouw belangen behartigt bij de verzekeraar. Je hoeft dus niet zelf in de pen te klimmen, in gesprek over wel of niet vergoeden en de administratieve afhandeling te doen. “En als je vragen hebt kun je snel contact met ons opnemen of even langskomen. Het schadeteam van Adviesgroep Mulderij ontzorgt jou als klant volledig en zorgt ervoor dat je krijgt waar je recht op hebt.”

Schadeafhandeling overlaten aan expert

De verzekeringswereld  staat bol van regels en is echt een vak apart: de wet, voorwaarden en polissen. Je als verzekerde een weg banen door al deze regels is in veel gevallen een enorme uitdaging. Uiteraard kun je zelf de polisvoorwaarden doorlezen, maar op het moment dat er schade is komt er zoveel meer bij kijken dan een omschrijving op papier. Schadebehandelaar Edward: “Soms lijkt een schade die gemeld wordt eenvoudig, maar wordt deze toch snel ingewikkeld. Andersom gebeurt ook. Dit komt doordat er bij schade meer meespeelt: emoties, eerdere ervaringen en verwachtingen. Hierin spelen wij als tussenpersoon een belangrijke rol. Door onze jarenlange ervaring in de meest uiteenlopende zaken en omdat we de meeste verzekeringen als volmachtkantoor afsluiten, kunnen we als schadebehandelaar zelfstandig beslissingen nemen. We hoeven dus vaak niet te wachten op toestemming van de verzekeringsmaatschappij. Dit is een heel groot voordeel voor de klant.”

“Als klant weet je na een second opinion exact waar je aan toe bent en voor Adviesgroep Mulderij een mooie kans om te laten zien wat we in huis hebben!”

Afgewezen schade door verzekeraar

Al snel ga je er vanuit dat wanneer je betaalt voor een verzekering, er geld wordt uitgekeerd zodra je schade hebt. In de praktijk is dat niet altijd het geval. “De regels bij verzekeringen lijken heel zwart wit, maar de situatie is dit niet altijd”, vertelt Wim Drenth. “Als schadebehandelaars kijken we vanuit het belang van de klant hoe we zo goed mogelijk kunnen helpen bij het regelen van de schade. Soms is het niet mogelijk om de hele schade vergoed te krijgen, maar wel een zo groot mogelijk deel. Ik ben ervan overtuigd dat we hier zo goed in zijn, dat we graag met mensen meekijken.”

Second opinion

Is er een schade door uw verzekeraar afgewezen? Laat dan ons schadeteam eens naar de situatie kijken. Wim: “Zie het als een second opinion. Als klant weet je daarna exact waar je aan toe bent en voor Adviesgroep Mulderij een mooie kans om te laten zien wat we in huis hebben!”

Contact

Meld u met uw afgewezen schade door uw verzekeraar bij ons schadeteam, te bereiken onder telefoonnummer 0528-341711. Vraag naar Jeffrey, Edward of Jordy.

Heeft u een vraag of wilt u persoonlijk advies?

Heeft u naar aanleiding van informatie op deze pagina een vraag of wilt u persoonlijk advies? Vul dan het onderstaande reactieformulier in of neem contact met ons op. 

Wij nemen de regelgeving met betrekking tot de bescherming van uw persoonsgegevens serieus en hechten veel waarde aan de bescherming van uw privacy. Bekijk hier ons Privacy statement.

Stel ons gerust uw vraag

Noodnummer buiten kantoortijden